به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش وپرورش استان يزد ،"داوود روستایی" روز پنج شنبه در سومین دوره مجمع مربیان پیشتازان و فرزانگان سراسر كشور در یزد افزود: همه تلاش مربیان و دست اندركاران این سازمان دانش آموزی باید افزایش معرفت ،دینداری ، ولایت محوری و پاكی و صداقت باشد .
وی اضافه كرد: مربیان سازمان دانش آموزی باید در قالب فعالیت های مختلفی كه در قالب تشكیلات صورت می گیرد همواره به قله های تعالی بیندیشند و با همه وجود برای تحقق ارزش ها گام بردارند.
وی با اشاره به اینكه طی سالهای گذشته در این راستا با همكاری همه دلسوزان اقدامات بسیار خوبی بعمل آمده است بر لزوم استمرار این فعالیت ها تاكید كرد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی كشور ، دانش آموز محوری ،مدرسه محوری و تشكیلات محوری را از اركان و اهداف اصلی این سازمان عنوان كرد.
روستایی مدرسه را مهمترین میدان كار مربیان سازمان دانش آموزی برشمرد كه باید همواره بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی وكار فرهنگی اقدام شود .
این مقام مسئول بر محتوا بخشی به برنامه ها ،هدف گذاری های كلان ، ارزیابی مستمر از اقدامات و داشتن فكر و ایده نو بر اساس ارزش ها به عنوان محورهای اصلی كار مربیان و اعضای مجمع تاكیدكرد.
همچنین معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش یزد هم به لزوم بصیرت افزایی نسل جوان و تحقق منویات مقام معظم رهبری توصیه كرد.
" حمید رستگاری" گفت:همه برنامه های مختلف تربیتی و كارهایی كه در سطح مدرسه صورت می گیرد باید در جهت ارتقای دینی،اخلاقی و ولایتمداری آنها باشد .
وی باقدردانی از تلاش های صورت گرفته در قالب سازمان دانش آموزی تصریح كرد:خدمت به نسل جوان ،خدمتی مهم ،اثر گذار و دارای اجر اخروی است .
رییس سازمان دانش آموزی استان یزد هم از تشكیل 140 گروه 36 نفره ، 600 گروه 12 نفره و 520 گروه هلال احمر در مدارس یزد خبر داد.
"سید كاظم دشتی" افزود: 300 خبرنگار پانا امسال در دوره های آموزشی شركت كرده اند و این دوره ها ادامه دارد .
وی همچنین از حضور فعال اعضای سازمان دانش آموزی یزد در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به عنوان یك هدف مهم اشاره كرد.
سومین دوره مجمع مربیان سازمان دانش آموزی سراسر با حضور 90 نفر درروزهاي پنج شنبه وجمعه به مدت دو روز و باهدف انتخاب پنج نفر اعضای اصلی در آمفی تئاتر پژوهشكده تعلیم و تربیت یزد برگزار شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا